Regulamin Promocji „Gwarancja satysfakcji – 30 dni na zwrot”

(dalej jako: „Regulamin Promocji”)

Możesz otrzymać zwrot środków, jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Warunki tej promocji opisane są poniżej.

§1. Postanowienia ogólne
 

1. Organizatorem promocji o nazwie „Gwarancja satysfakcji – 30 dni na zwrot” (dalej jako: „Promocja”) jest Trybe More P.S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Dembowskiego 7/12, 02-784 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001065971, NIP: 9512581298, REGON: 526795021, kapitał zakładowy w wysokości: 395 000 zł (dalej jako: „Organizator”).

2. Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym prowadzonym przez Organizatora pod adresem: https://mostelements.pl (dalej jako: „Sklep”).

3. Skorzystanie z Promocji wiąże się z akceptacją Regulaminu i Polityki Prywatności Sklepu.

4. Promocja nie ogranicza ustawowego prawa konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu, gdy konsument zwraca produkt w zapieczętowanym opakowaniu, ale stanowi jego rozszerzenie na zasadach określonych poniżej w Regulaminie Promocji.

5. Klient jest odpowiedzialny za właściwe zapakowanie produktu i pokrywa koszty odesłania produktu w ramach Promocji.

§2. Warunki uczestnictwa w Promocji
 
1. Uczestnikiem Promocji może być osoba, która:

a) w momencie zakupu ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

b) nabywa produkty jako konsument, tj. osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG,

c) zapoznała się, zaakceptowała i postępuje zgodnie z Regulaminem Promocji oraz Regulaminem Sklepu.

§3. Warunki Promocji
 
1. Promocja obowiązuje od dnia 1.09.2025 do dnia 30.09.2025.

2. Promocja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.

3. Promocją są objęte tylko następujące produkty:

a) Most-In-One Daily Nutrition,

b) Most-In-One Daily Nutrition + Plant Protein,

c) Travel Pack: Most-In-One Daily Nutrition w saszetkach.

4. Promocja polega na tym, że Klient ma możliwość otrzymania zwrotu środków za zakupiony produkt, gdy stwierdzi, że produkt nie spełni jego oczekiwań. Warunki zwrotu w Promocji są następujące:

a) produktu może być zużyty w nie więcej niż 25%,

b) produkt musi być zakupiony w czasie obowiązywania Promocji, który został wskazany w ust. 1 powyżej,

c) produkt musi być zakupiony w Sklepie (tj. na stronie https://mostelements.pl),

d) Klient musi zgłosić w terminie 30 dni od daty dostarczenia produktu chęć jego zwrotu na adres e-mail: info@mostelements.pl podając numer zamówienia,

e) jest to pierwsze zamówienie danego Klienta w Sklepie.

5. W przypadku zakupu więcej niż jednej sztuki tego samego produktu w Promocji, tylko jeden produkt jest objęty Promocją, tj. tylko jedna sztuka tego samego produktu może być otwarta i zużyta w nie więcej niż 25%. Jeżeli Klient chce otrzymać całościowy zwrot to pozostałe sztuki tego samego produktu muszą być zwrócone nieotwarte. Organizator zastrzega sobie prawo do zwrotu środków wyłącznie za jedną sztukę tego samego produktu, gdy więcej niż jedna sztuka tego samego produktu została otwarta i zwrócona do Organizatora.

6. Klient powinien odesłać produkt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, w którym produkt został przesłany.

7. W przypadku skorzystania z Promocji, Klient powinien zwrócić Organizatorowi całość produktów otrzymanych przez Klienta, w tym produkty stanowiące element sprzedaży promocyjnej (np. butelka na wodę, akcesoria, czy gratisy dostarczone jako część zestawu), przekazane Klientowi odpłatnie lub nieodpłatnie jako nierozłączny element transakcji sprzedaży zrealizowanej za pośrednictwem Sklepu.

8. W przypadku, gdy produkt został zakupiony w ramach subskrypcji to skorzystanie przez Klienta z Promocji anuluje subskrypcję z chwilą rozpoczęcia procedury zwrotu.

§4. Procedura zwrotu
 
1. Po otrzymaniu wiadomości Klienta, o której mowa w par. 3 ust. 4 lit. d) Regulaminu Promocji Organizator dokona wstępnej oceny zasadności zgłoszenia. W przypadku pozytywnej weryfikacji wstępnej, Klient otrzyma odpowiedź zawierającą:

a) prośbę o przesłanie zdjęcia produktu w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu,

b) krótkie pytania dotyczące przyczyny zwrotu (np. uwagi co do smaku, zapachu lub działania).

2. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, Klient zobowiązany jest odesłać produkt na własny koszt na adres: ul. Puławska 111A/65, 02-707 Warszawa w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości o pozytywnej weryfikacji zgłoszenia.

§5.  Weryfikacja i zwrot środków
 

1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej od Klienta, Organizator niezwłocznie przeprowadzi weryfikację produktu, w szczególności stopnia jego zużycia (nieprzekraczającego 25%) oraz integralności opakowania.

2. W przypadku pozytywnej weryfikacji, Organizator dokona zwrotu należności w ciągu maksymalnie 14 dni od czasu otrzymania zwracanego produktu.

3. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji zakupu produktu.

4. Zwrot na rzecz Klienta, o którym mowa w Regulaminie Promocji, oznacza zwrot kosztów zakupu produktu / produktów w przypadku zakupu więcej niż jednej sztuki produktu.

5. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki (zarówno pierwotnej, jak i zwrotnej).

§6. Postanowienia końcowe

 

1. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy uznania zwrotu w przypadku niedotrzymania warunków określonych w Regulaminie Promocji, w szczególności otrzymania zwrotu produktu zużytego w stopniu przekraczającym 25%.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Klienta z udziału w Promocji, jeżeli Klient narusza Regulamin Promocji lub Regulamin Sklepu, w szczególności w przypadku uczestnictwa w Promocji przez Klienta z więcej niż jednego konta.

3. Prawo do składania reklamacji dotyczących przebiegu Promocji przysługuje każdemu Klientowi. Reklamacje można złożyć drogą elektroniczną na adres info@mostelements.pl. W reklamacji należy dokładnie opisać problem oraz wskazać dane kontaktowe. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku, gdy reklamacja wymaga uzupełnienia, Organizator zwróci się do Klienta z prośbą o jej uzupełnienie na dane kontaktowe wskazane przez Klienta.

4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Klient może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.

5. Wszelkie spory wynikające z Regulaminu Promocji będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami prawa polskiego.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, o ile potrzeba dokonania zmiany będzie wynikała z ważnej przyczyny, w tym takich powodów, jak: konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do treści przepisów prawa, albo gdy zmiana okaże się konieczna ze względu na rozstrzygnięcie sądu lub innego uprawnionego organu władzy publicznej, zmiana sposobu prowadzenia Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi, konieczność usunięcia błędów i/lub omyłek pisarskich znajdujących się w treści Regulaminu. Zmiany w Regulaminie nie wpływają na prawa Klientów nabyte przed dniem wejścia zmian w życie.

7. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie Promocji stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu oraz odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o Prawach konsumenta.